Wednesday, September 1, 2010

Trening "zmajeva" pred polazak

Reprezentacija Bosne i Hercegovine večeras je 18:00 sati u Hrasnici na stadionu "Famosa" održala svoj drugi trening pred sutrašnji polazak za Luksemburg,gdje će još sutra  po dolasku održati posljednji trening na stadionu "Josy Barthel" od 20:15 sati pred prvu utakmicu u kvalifikacijama za EURO 2012.

Sam trening je počeo dosta burno jer je selektor kako smo mogli čuti od ljudi koji su se brinuli za sigurnost repezentativaca namjeravao trening održati pred praznim stadionom.Kako njegova želja nije mogla biti realizirana,onda je vidno iznerviran odlučio novinarima uskratiti obećanih 15 minuta pred svaki trening za razgovor sa igračima.Novinarima je za razliku od jučerašnjeg treninga ulaz na teren dozvoljen tek naknadno,nakon što se Sušić smilovao i predstavnicima "sedme sile" na par minuta "posudio" Spahića,Misimovića i Nadarevića.

"Drago mi je da je napokon sve gotovo. Stigao sam u veliki klub koji gaji visoke ambicije. Imao sam želju promijeniti sredinu. Sada imam 28 godina i smatram da je pravo vrijeme za takav potez. Uprava Wolfsburga mi je dozvolila da odem nakon što je dovela novo pojačanje", kazao je novi član turskog Galatasaraja  i veznjak naše reprezentacije.

Potom se osvrnuo i na  predstojeće utakmice kvalifikacija za Euro 2012: "Naš prioritet je osvajanje tri boda u Luksemburgu. Na taj način ćemo mirno dočekati Francusku. O njima treba razmišljati tek nakon trijumfa u prvoj gostujućoj utakmici. Siguran sam da ćemo uspjeti."

Direktan prijenos utakmice biti će na TV1.
Neke od slika sa današnjeg treninga možete pogledati klikom na >>>OVDJE<<<

No comments:

Post a Comment