Monday, August 30, 2010

Majstor na djelu - Edin Džeko!

Nakon što je u proteklom kolu u domaćem porazu Wolfsburga protiv Mainza od 3:4,nakon vodstva od 3:0,srušio klupski rekord Argentinca Diega Klimowicza (57 golova) i sa dva postignuta pogotka zauzeo vrh klupske liste najboljih golgetera,naš reprezentativac Edin Džeko u svojoj ulozi ambasadora UNICEF-a za BiH bio je glavni akter spotova "Sad navijam za vas" i "Pokažite da vam je stalo".

Jedanaest dječaka iz škole fudbala Bubamara i djevojčica koja je imala ulogu sudije, pojavljuju se u spotu zajedno sa Džekom. Tarik Kravić (11) igrao je glavnu ulogu pored Džeke. "Iako sam imao tremu, ponosan sam što sam bio dio ove priče", kaže Tarik. Farah Mujezinović nije krila svoje oduševljenje budući da je jedina djevojčica u spotu. "Bilo mi je sjajno na setu. Džeko nije samo dobar sportista, nego i sjajna osoba",

Nakon snimanja kapiten Wolfsburga rekao je:
„Kao što sam i obećao kada sam postao ambasador UNICEF-a, želim pomoći da se čuje glas djece. Bilo mi je zadovoljstvo sa grupom mališana snimati spot čija je primarna poruka da se radom i zalaganjem može sve postići".
Spotove ove UNICEF-ove kampanje možete pogledati klikom na >>>OVDJE<<< i >>>OVDJE<<<

No comments:

Post a Comment